středa 4. března 2015

Ubytování

Co se týče ubytování je vše v nejlepším pořádku. Vybavení je opravdu základní, ale na druhou stranu vše je poměrně nové a v dobrém stavu. Na pokoji je postel, skřín, sprcha, balkón, záchod s nefungujícím splachováním, nefungující klimatizace a fungující lednička. No posuďte sami (snažil jsem se, ale víc už uklidit nešlo).




Pro dárce slivovice, povidel a vřelých pozdravů z domoviny přikládám svoji adresu: Mr.Holik, Room No. 1109, Ching-yeh Dormitory No. 3, No. 57, Hsiaotung Rd., Northern District, Tainan City, 704. 
Nebo pokud mi tady zaklepete na dveře, budu také mile překvapen (spát můžete na zemi) :-)

Domeček vpravo nahoře je můj nový domov.


Co se může na koleji?

Nic. Takzvané 'violation points' můžete dostat, zdá se mi, za téměř cokoli. Návštěva dámských/pánských kolejí mimo návštěvní hodiny, to je drazí za 10 bodů, vařením mimo kuchyňku, pitím alkoholu či kouření si vysloužíte stejný obnos bodů. Dále ženy, které navštěvují pánskou kolej musí mít na sobě reflexní vestu. Děvčata na rozdíl od chlapců můžou zůstat na pánské kolejí do půlnoci, naopak muži jen do 16:00. Podobně ženy mají v prádelně vyhrazené spešl místo. Co se týče vůbec postavení žen ve společnosti, tak výhod a podobných 'ochranných' opatření jsou tady mraky. O tom se určitě zmíním ještě v dalších příspěvcích.

1 komentář:

  1. Reflexní vesty jsou dost cool. Zní to jako důmyslná ochrana proti harašení asexuálním oděvem. Jsem hodně zvědavá na další podrobnosti ohledně postavení žen na Taiwanu, třeba jestli se k vestám v určitém bodě přidá i výstražný trojúhelník. :-)

    OdpovědětVymazat